hundar :)

Jo jag vet att jag ska skriva om min träning här o så, men jag har inte haft tid o träna.
Började ju skolan idag o nian så de e mycket nu i ett år, men ska fixa nån dag o träna :))
Jag har ialla fall duchat min hund idag ;)
haha hon gillar de inte men står ialla fall stilla, min duktiga hund! :D<3
I helgen blir det hundutställning och jag får har med mig datan så kanske kommer upp nån bild
på lördag :p
ska försöka fota så mkt som möjligt, men ska ju jobba också så måste ju göra de först o främst :)
Sen så ska de regna :((
Nej men ni får stå ut med att vänta tills min träning börjar :p
men ni kan ju börja med att ställa frågor till mig? :)

/Cecilia :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0