Inställt!

Jaha fick veta för nån dag sen att det inte blir någon agillity träning för mig i höst :(
Det va meningen att jag skulle va med i en kurs, men fick mejl för nån dag sen att den va full..
Aja ska försöka hitta nån annan kurs till hösten, känner att jag o min lilla ängel behöver träning..
Juste de är en agillity tävling om en vecka, funderar på att va med eller bara åka dit o fota, får se
om jag hinner träna innan bara :)
Men nu ska ni få lite filmer på min bebiiis :D
S e n a s t e    f i l m e n    j a g   g j o r d e   p å   m i n    ä l s k a d e    h u n d ! :D 







F  I L M   P Å   M I N   H U N D,   M I N   S Y S T E R S   H U N D   O C H   M I N    H U N D S   V A L P ! :D



Fler filmer får bli en annan gång :))
// Cecilia med Akelah :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ad duktiga ni är :) tråkigt att agilitykurseninte blev av men finns nog massor av andra :)

2011-08-16 @ 13:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0