presentation! :)

Hejsan!
lite fakta om mej och mina hundar:
Om mej själv:
Jag heter Jennifer Martinsson och är 13år.
Jag bor i en liten stad så kallad Eksjö. Med min familj
vi är 6 st i min familj det är jag min mamma min pappa och mina 2 bröder och min stora syster och våra 2 hundar :)
Lady och Doris :).
Lady är en blandras mellan bordercollie och schäfer :)
och med henne så brukar jag köra agility, men även lite lydnad.
hon är en underbar mys tjej.
Doris är en AlaskanHusky hon är riktig mys hund.
men än så tränar jag bara lydnad och lite freestyle.
hon är lite hoppig och studdsig och så med hon är en underbar tjej.
båda 2 är jätte snälla skulle alldrig skada nån eller göra något dumt :)
/ Jennifer lady och doris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0